وضع همچنان به منوال گذشته است و من تنها دلتنگیهایم را زمزمه می کنم...

می ترسم روزی به فریاد برسم!

......

پ.ن بی ربط1: شاید خودم و قاچاق کردم!

پ.ن بی ربط2: ما به آمرکیا پشت می کنیم تا هر غلطی دلش خواست بکند!

 

روز جهانی زن بر تمامی زنان ایرانی تسلیت باد!

......

پ.ن: همه ی ما یادمان باشد گرفتن حق زنان چیزی از ما نمی کاهد!

پ.ن۲: مرد ایرانی مظلوم و زن ایرانی مظلوم مرد ایرانی...

پ.ن۳: کمی واقع بین باشیم...

 

تو از آن منی و من از آن تو نیستم!

 

دنیای بعضی از ما آدمها از نوک بینیمان فراتر نمی رود!

هر انتظاری از من داری به وسعت دید من نگاه کن...

......

پ.ن: امشب بدجوری تو ذوقم خورد! خواستی ماست مالی کنی ولی نشد!

پ.ن۲: میدونی که چی و میگم؟

 

 

 

گاهی وقتها پنبه برنده تر از هر چاقویی سر قربانی را می برد

پنبه های ما همه رشته شدند

پس برای رسیدن به مقصود باید رشته هایمان را دوباره پنبه کنیم!

......

پ.ن: تقلید ابراهیم بودن این نیست که گلستان را به آتش بکشیم!

برعکس متوجه شدید!