تو از آن منی و من از آن تو نیستم!

 

دنیای بعضی از ما آدمها از نوک بینیمان فراتر نمی رود!

هر انتظاری از من داری به وسعت دید من نگاه کن...

......

پ.ن: امشب بدجوری تو ذوقم خورد! خواستی ماست مالی کنی ولی نشد!

پ.ن۲: میدونی که چی و میگم؟

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ق.ظ

باشه تو مال من نباش و مال هر کسی دوست داری باش
مال کسی که مثل من بی لیاقت نباشه و لیاقتت رو داشته باشه
راستی سعی کردم که ازت انتظاری نداشته باشم اگر هم داشتم و نا به جا بودن معذرت می خوام
به قول خودت تقصیر منه که همه چیز رو بهت می گم که حالا بخواد این جوری بخوره تو ذقت
به هر صورت واقعا معذرت می خوام عزیزم و بدون که همیشه جات تو قلب من هست

تو چرا همیشه بدترین و اشتباه ترین برداشت ممکنه و داری؟

شیوا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 ق.ظ http://sheved.blogsky.com

دیدی ؟؟؟ چه یهو همه چیز واسه آدم زهر می شه ؟؟؟؟؟ خیلی بده !

خیلی بدتر!

حوصله سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ب.ظ http://soup.blogsky.com

علیک سلام
ممنون که منتظر بودی و ببخش که دیر اومدم. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد